NajnovijeSvijet

Ruski državni mediji slučajno objavili kolumnu o pobjedi nad Ukrajinom: Otkrili motive napada

Ruski su mediji ove subote slučajno objavili unaprijed napisanu kolumnu o ruskoj pobjedi nad Ukrajinom te nahvalili Putina koji je ‘”zavijek riješio ukrajinsko pitanje”.

Kako prenosi Telegram, novinar ruskog BBC-a Andrej Zaharov naišao je na kolumnu na stranicama agencije RIA Novosti koja je ubrzo obrisana, no ostala je vidljiva u web arhivima.

Isti tekst je greškom objavljen i na ruskom Sputniku te drugim ruskim portalima nadziranim od države.

“Vladimir Putin je preuzeo, bez kapi pretjerivanja, historijsku odgovornost da ne ostavi odluku o rješavanju ukrajinskog pitanja budućim generacijama. Naposlijetku, potreba za rješenjem tog pitanja uvijek će biti glavni problem za Rusiju i to iz dva razloga”, piše u kolumni.

U članku se otkriva i motiv Putina zbog kojeg je napao Ukrajinu – u kolumni se navode interni razlozi, ruski kompleksi te nacionalna sramota radi gubitka teritorija Sovjetskog saveza.

‘”Najvažniji problem uvijek će biti složeno pitanje podijeljenog naroda, pitanje nacionalne sramote – kada je ruski dom prvi put izgubio dio svog temelja – Kijev, i onda je bio prisiljen prihvatiti postojanje dvije države i ne jednog, već dva naroda. I onda ili napustiti svoju historiju i složiti se s ludim verzijama da je ‘jedino Ukrajina prava Rusija’ ili škrgutati zubima bespomoćno prisjećajući se vremena kada smo izgubili Ukrajinu”, piše nadalje.

Vraćanje Ukrajine Rusiji bilo bi sve teže s vremenom jer bi kasnije došlo i do “derusifikacije Rusa” te sve većeg poticanja “ukrajinskih malih Rusa protiv Rusa”, ističe se.

Sada je taj problem riješen, navodi se u članku, jer se “Ukrajina vratila Rusiji”.

Pokazati više
escort mersin - izmir escort